subota, 2. srpnja 2011.

Moj najdraži parfem-Emporio Armani Lei

Moj najdraži parfem trenutno je Lei od Emporio Armania.

"Novi orijentalni miris je blago začinjen sa notom kardamona, energično osvježenje daruje nota čaja. Srce kompozicije se bije nježno i diskretno sa notom heliotropa, tople drveno-mošusne note podsjećaju na toplinu ljudske kože. U visokim notama je kruška, bergamot, ananas, mandarina; u srcu je đurđevak, perunika, heliotrop i jasmin; u tragu je sandalovina, kedrovina, Tonka i mošus. Napravljen je 1998."

Meni je ovaj parfem savršen za svako godišnje doba i nije tipično slatkasti,mladenački. Nekako odiše profinjenoštću, a u sebi sadrži jednu notu muškoga parfema. Ovo je decentan, nježan miris.

 U ovaj parfem sam se zaljubila na prvi "njuh" kada sam ga dobila za rođendan i otad je on moj ljubimac :)
Petra

Nema komentara:

Objavi komentar