subota, 2. srpnja 2011.

Avon Tretman za kroćenje kose s Lotus Shield tehnologijom

Uvijek kada slažem frizuru iritiraju me dlake koje "strše" i koje nisu na svojem mjestu, a sa ovim proizvodom to više nije problem!

Evo što Avon kaže o ovom proizvodu:
"Avonova inovativna tehnologija inspirirana snagom odbijanja vode koju ima lotosov list. Trenutno kroti kovrče. Prkosi i do 90% vlage. Kosu čini glatkom i savršeno postojanom 3 dana.
Stvara lagani štit protiv vlage i čuva postojanost frizure, bez suvišne težine na kosi."

Mene je ovaj proizvod oduševio. Obično ga stavljam nakon pranja kose ili za vrijeme oblikovanja. Nakon što nanesem ovaj proizvod kosa mi postane sjajna i sve dlake koje inače strše su zaglađene, nemojte misliti da su doslovno zalizane. Ovaj proizvod ima lagan, ali ugodan miris. Tekstura samoga proizvoda je gelasta i proizvod nije težak u kosi.


Nažalost ne mogu se sjetiti točne cijene proizvoda, ali mislim da je na akciji negdje oko 30 kuna. Za mene je ovo malo bolji silikon za kosu, jer uz to što ju čini sjajnom, još mi i "ukroti" neposlušne dlake. Ovo bi definitivno preporučila svima.

Petra

Nema komentara:

Objavi komentar