utorak, 5. srpnja 2011.

Candylicious

Želite izgledati slatko poput bombončića ?
Pogledajte kako rekreirati slatki look :)
Za početak sam na kapak stavila bazu za sjenilo i na pregib kapka sam stavila crno sjenilo .

To sam dobro izblendala rozom bojom koju sam stavila i malo iznad pregiba kapka .
Zatim nam na kapak (do pregiba) stavila zlatno sjenilo .
Nakon kojeg sam stavila tuš (malo deblju liniju s "krilom") da bi dobila chic izgled .

Ispod oka sam stavila ljubičastu olovku , i na nju još malo ljubičastog sjenila da bi što bolje istaknula boju .

I onda sam koristila uvijač za trepavice i 2 sloja maskare .
A na usne sam stavila sjajilo shiny-licious koje ima razne okuse za pravi candylicious look :)

Moje je bilo u prozirno - crvenoj nijansi s okusom jagode .

Candylicious make up je gotov , ali da zbilja izgledate poput pravog slatkiša obucite slatku haljinicu i to je to :)


Nema komentara:

Objavi komentar