srijeda, 6. srpnja 2011.

Midnight smokey eyes


Ovaj look je inspiriran noćnim nebo, po meni noćno nebo je mistično a takav je i ovaj look. Ovakav look je savršen za ljetne noći i za lude provode na nekom party-u. Ovo je ljubičasti smokey eyes koji će pristajati svim bojama oči :) Pa evo kako ga rekreirati:


1. Nakon što nanesemo bazu preko cijelog oka nanesemo rozo-breskvasto sjenilo.





 2. U vanjski dio oka nanesemo tamno plavo sjenilo s laganim pokretom kista jer ne želimo da on preuzme ovaj look i onda ga postepeno blendamo.












3. Nakon što smo to izblendali u sami pregib dodamo sjenilo bordo ili tamno ljubičaste boje, ako netko želi tamniju verziju ovoga look umjesto tih boja neka na vanjski rub nanese crnu boju i izblenda sa plavom. Za kraj nanesemo eyeliner, ja sam koristila ljubičasti jer mi se činilo da bolje pristaje ali naravno možete koristiti i crni. Nanesemo maskaru i to je to za oči :)










Ovako izgleda u mraku









4. Ostatak lica sam ostavila neutralan. Nanjela sam toniranu kremu i malo broncera, ali sam na usne, u skladu s ljetnim trendovima nanjela sjajilo u hot pink nijansi. I to je to :)

Petra

Broj komentara: 5:

  1. Hvala vam :) Imate li kakvu želju za neki look da napravim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. imate li ikakav tekst o nanošenju ruža, ali tako da ne ode nakon prvog gutljaja vode ili oblizivanja usnica? (nije mi nanošenje u biti problem, ali to ostajanje tamo gdje sam ga metnula jest:D)

    OdgovoriIzbriši