srijeda, 4. siječnja 2012.

Accessories!

Pozdrav curee!

 Naš outfit upotpunjuje upravo ono što nosimo uz njega i kako ga nosimo, danas cu vam pokazati nešto što sam kupila i nešto što sam napravila sama doma!


Rukavice:
new yorker rukavice,crne,obične,do pola prsta,na sniženju, 15 kn. nisu puno,izgledaju slatko po zimi! necu stavljat sliku jer znate otprilike kako izgledaju.
onda rukavice kože,motoristicke kao neke,naručila sam preko e-baya. Mislim da su bile 20-tak eura.Naručila sam M veličinu jer sam mislila da ce S biti pre male,i eto,sad su mi pre velikke,ali nema veze.

Ogrlica na kojoj piše ime moje, neka random trgovina u Koprivnici, 40 kn,nije puno,a lijepo!

ihh,sad imamo tri prstena,jedan je samostalno napravljen,drugi kupljen isto u Koprivnici gdje i ogrlica,a treci je iz new yorkera!
 Zvijezdice su iz new yorkera. leptira samostalno napravljen,a ovaj cvijetic iz Koprivnice!








Još nešto važno što upotpunjuje lookove,pogotovo po zimi : šalov,pašmine,marame.


Nema komentara:

Objavi komentar