četvrtak, 6. listopada 2011.

Victorias secret make up :)

Odlučila sam rekreirati jedan od najlijepših victorias secret lookova . Ovaj look se nosi svake sezone i naglašava vašu ljepotu , pogotovo se dobro ističe ako imate plave oči .
Za početak sam na cijeli kapak stavila smeđu olovku za oči koja se dosta razmazuje , ljepljiva je i ima sitne glittere , ona je bila dobra podloga i uz nju se super istaknulo moje smeđe sjenilo .

Zatim sam preko cijelog kapka stavila brončano sjenilo , a na pregibu sam izblendala brončano sjenilo s bojom cappucina da bi dobila ovu boju .


Zatim sam stavila i malo srebrnog sjenila i dobro ga izblendala . On je dao dodatni sjaj mojim očima .


Zatim sam stavila crno sjenilo na liniju trepavica i malo ga razmazala , stavila sam uvijač za trepavice i uvila trepavice a nakon toga 2 sloja maskare . U kut oka sam stavila sjenilo boje vanilije koje sam također stavila i ispod obrva . I to je to :))



Nema komentara:

Objavi komentar