srijeda, 6. srpnja 2011.

In the scene look by MAC

Pogledajte moju interpretaciju MACovog looka in the scene.
Prvo sam u unutarnji  kut oka stavila svijetlo plavo sjenilo i izblendala prema sredini pregiba trepavica i prema sredini donje linije trepavica , prostor između sam ispunila zlatnim sjenilom .

Od vanjskog kuta oka prema plavom sjenilu sam stavila brončano-smeđe sjenilo i izblendala prema pregibu trepavica. 
Prelaz između plave i smeđe sam dodatno izblendala zlatnim sjenilom .
Zatim sam stavila tanku liniju tuša , a ispod oka u kuteve plavo sjenilo , te u srednjem dijelu ispod oka smeđu boju , prelaze sam također izblendala zlatnim sjenilom.

Nakon toga sam stavila 2 sloja maskare , a ostatak lica je ostao neutralan da bi pozornost bila na očima .


Nema komentara:

Objavi komentar