utorak, 5. srpnja 2011.

Orahovo ulje za kosu

Moje najnovije otkriće! Olival orahovo ulje za kosu!
Što proizvođač kaže za ovaj proizvod:
Orahovo ulje za kosu namijenjeno je tamnijim nijansama kose. Djeluje regenerirajuće na kosu i vlasište. Uljni ekstrakt oraha sadrži flavonoide kemferol i kvercetin, treslovinu, eterično ulje, vitamin C i juglon, koje zbog nestabilnosti polimerizira u crne pigmente. Ovo ulje tamnoj kosi vraća sjaj, punoću i volumen.

Moja kosa je trenutno jako duga i s tome sklonija pucanju i izgledanju suho, ali s ovim proizvodom sam na sve to zaboravila. Ovaj proizvod je namjenjen za vraćanje sjaja tamnoj kosi. Kada koristim ovaj proizvod, kosa mi je na dodir a i izgled puno mekša, sjajnija i izgleda obnovljeno. Jako mi se sviđa što je proizvod prirodan, a sada loše strane. Nažalost ovaj proizvod ih ima, proizvođač je naveo kako se ovo stavlja na vlasište, ja to nikada ne bih učinila jer je ovo doslovno u punom smislu riječi ulje i jako je masno. Ja inače imam masnu kosu i kada ovo stavim na vlasište to se pretvori u katastrofu. Također mislim da je bolje ovaj proizvod stavljati na mokru kosu, nego na suhu jer se na suhoj kosa spoji, jednostavno postane masna i ne upija se dobro na suhoj. Meni na mojoj treba nekih 15 minuta da mi se upije i da izgleda normalno, ali uz sve dobre strane mislim da ovo možemo zanemariti. Cijena je u dm-u negdje oko 26 kn, a možete još nabaviti i avokadovo,bademovo i čičkovo ulje. Ako želite recenziju jednih od tih napišite na facebooku ili u komentaru :)

1 komentar:

  1. Bok! Ovo ulje stavljam na kosu kada se zamasti da odstoji nekih sat vremena...puno bolji efekt ostavlja.

    OdgovoriIzbriši