petak, 29. srpnja 2011.

Burlesque stylin :)

Ovo je burlesque make up Christine Aquilere , pogledajte moju interpretaciju ovog looka :)
Na cijeli kapak sam stavila bazu pa svijetlo ljubičasto sjenilo .
U kut oka i ispod obrva sam stavila pearl bijelo sjenilo .
Intenzivno ljubičasto sjenilo sam stavila na pregib kapka i malo iznad pregiba kapka i to izblendala .

Tamno plavo sjenilo sam stavila na pregib kapka i izblendala prijelaz .

Zatim sam crnim sjenilom napravila "wing" na vanjskom kutu oka.
Zatim sam na gornjoj liniji trepavica povukla liniju tušem i spojila s crtom na vanjskom kutu oka  . Ispod oka sam također povukla linju tušem koja je postajala deblja prema vanjskom dijelu oka , zatim sam nastavila crtu tušem koja je bila paralelna s gornjom crtom .

Nakon toga sam stavila 2 sloja maskare .


 

1 komentar: