petak, 29. srpnja 2011.

Bali frost

Ovo je lagani make up inspiriran Balijem , morem i ljetom :) . Uživajte :D
Prvo sam na oči stavila bazu za sjenilo i na pregib kapka sam stavila svijetlo zeleno shimerasto sjenilo .

U unutarnji kut oka , ispok obrva i na liniju ispod oka stavila sam zlatno sjenilo.

Na cijeli kapak ( do pregiba ) sam stavila zlatno-brončano sjenilo i izblendala .

Manjim kistićem sam stavila tanku liniju smeđeg sjenila na liniju ispod oka .

Na trepavice sam stavila umjetne trepavice tako što sam na njih nanijela lijepilo za trepavice , trepavice stavila uz prave trepavice i pričekala 30 sec da se osuši. Nakon toga sam stavila 2 sloja maskare kako se nebi vidjela razlika između umjetnih i pravih trepavica .


I to je to :).  Morski Bali make-up je gotov :)

Nema komentara:

Objavi komentar