utorak, 5. srpnja 2011.

Essence My skin matirajuća krema za lice


Ovo je moje novo otkriće! Spas za moje lice tijekom ljeta. Ova krema je jedna od najboljih matirajućih krema koje se mogu kupiti pri toj cijeni (17,90 kuna).







Evo što Essence kaže o ovoj kremi:
"Savršen, mat ten? Koji traje cijeli dan? Uopće nije problem!Nova bezuljna matirajuća krema s 12-satnim mat efektom daje tvojoj koži glatki, mat ten i pruža joj vlagu u isto vrijeme! liči i plavo grožđe stvaraju pravo njegujuće iskustvo. Zahvaljujući UVA/UVB filterima, ovo je idealna krema za svakodnevnu njegu kože."


Ja imam masnu kožu i tijekom ljeta moja t-zona (a i ostatak lica) izgledaju užasno, taj sjaj je nemoguće suzbiti, ali s ovom kremom nemam više problema s tim. Neki dan dok sam šetala drogerijom ugledala sam policu sa Essence My skin proizvodima, koliko sam uspjela vidjeti ima stvarno zanimljivih proizvoda. Najviše me zanima papirnata maska. Gledajući tu polici ugledala sam i ovu kremu, pošto sam bila u potrazi za novom kremom ovo je došlo kao naručeno. Krema je namijenjena normalnoj do mješovitoj koži, ali i meni odgovara.
Krema miriše na grožđe i bobičasto voće(barem meni), iako piše da je krema meni je više gelaste strukture. Lako se upija u kožu i odmah matira, nije teška i ne začepljuje pore. Kada nanesem ovu kremu imam osjećaj kao da mi je koža nahranjena, sama koža je od krema meka. Na kutiji piše da učinak cijeli dan, ne bih se složila s tim. Meni krema traje nekih 6 sati, a da nema sjaja na koži, još jedna prednost ove kreme je ta šta može služiti kao baza za puder! Definitivno vrijedno pokušaja za 18 kn! :D


Petra

1 komentar:

  1. Potpuno se slažem s tobom. Imamo isti tip koželica i isti problem. Ova krema me je spasila. Nešto najbolje što sami kad kupila :)

    OdgovoriIzbriši