subota, 24. rujna 2011.

Organizacija šminke!

Zdravo ljepotice,

prvo bih se ispričala jer stvarno zaostajem s postovima, ali evo danas vam se iskupljujem :) Evo par slika i objašnjenja kako ja organiziram svoju šminku. Ove slike nisu tu da bih se ja hvalila s šminkom kojom imam, naprotiv moja kolekcija nije uopće velika, zapravo je osnovna. Nadam se da će vam pomoći, a ako imate kakvo pitanje, pitajte, komentirajte :)


Ovo je moja ladica sa proizvodima za lice, u kuticiji držim sve korektore,
primere, kremasta rumenila i slične stvari. U ostatku ladice držim tekuće
puder, bronzere, rumenila. Inače mi se znalo događati da mi se recimo otvori 
korektor i prolije po ladici, ali sada poslije svakog korištenja samo ga
vratim na mjesto i to je to :)




                                   Kao što ste mogle zaključiti ovo je ladica sa maskarama, tuševima, olovkama
                                  i drugim sličnim stvarima. Ako se pitate što je ovo sastrane, to su boje za lice 
                                 koje će mi ubrzo trebati za noć vještica, naime ja uvijek imam par paketa tih da
                bi mogla raditi lookove. Nadalje, maskare i ostale stvari držim u ove dve
plave košarice koje sam kupila 3 u paketu u Kauflandu. Vjerojatno to nije najbolji
način organziacije, ali je meni najpraktičniji, kao što vidite ja obožavam maskare i jednostavno
mi nestanu u tu košaricu, ne znam kako bi njih organizirala, imate prijedlog?



                                      



 I ladica sa sjenilima, pojedinačna sjenila su u kutiji,a palete izvan :D
Za lakove nema nikakve posebne organizacije, obično ih sortiram
po brendu, na kraju ladice se nalaze nailart stvari, rašpice, ulja...
 Sjajila u plavoj košarici, ruževi u 2 manje kutijice, ovo je
najoskudnija ladica pošto imam najmanje prozivoda.

I to je to, ormarić mi je tata kupio prije godinu dana, ne znam gdje. Na vrhu ormarića obično držim kreme za lice, dezodoranse i takve stvari! Molila bih vas, ako vas zanima neki proizvod da napišete u komentarima pa ću ga ja recenzirati! Petra

Broj komentara: 6:

  1. lijepa kolekcija, mene zanima kakav ti je tekući puder od Rimmela stay &matte,i dali bi mogla neka recenzija korektora,kakav je koji i tako to..

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala!:D
    Danas navečer ću objaviti Rimmel recenziju kao i još par pudera, a onda korektore vjerojatno sutra! :) Petra

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanima me samo da li bi željela baš vidjeti učinak pudera na licu ili?

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno i nije nezavidna kolekcija uopste :) moju skromnu kolekciju sam slicno rasporedila ali iskoristila kojekakve šolje za čaj šarene koje su se tako skupile nizašta ne služe u kuhinji ali našle funkciju u ladicama za olovke maskare kistove...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme koja super kolekcija! I ormarić je predobar, stvarno idealan za organizaciju šminke! :)
    Možda i ja nabavim takav jednog dana, zasad bolje da nemam previše mjesta za šminku jer jedino na taj način mogu obuzdat potrebu za kupnjom nove šminke, od koje onda polovicu nikad ni ne koristim! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Predobra kolekcija.. :D

    Ja hoću recenziju Balea tonirane kreme! :)

    OdgovoriIzbriši