utorak, 13. rujna 2011.

Bronze goddess : Essence creamy bronzer

Obožavam essencov bronzer *_*
Savršeno izgleda na mom tamnijem tenu  , te je u ljetnim danima u potpunosti zamijenio puder. Jako mi se sviđaju zlatne čestice u njemu ^^.

Obožavam koristiti bronzer zato što daje preplanuli zlatni izgled mom licu , nešto kao bronze goddess. Ovo mi je definitivno jedan od najdrazih proizvoda ovo ljeto .
Toliko mi se svidio da sam odlučila napraviti i jedan look sa bronzerom . :)


Preko cijelog kapka sam stavila bazu pa brzonzer . U vanjskom kutu oka sam stavila tamno-ljubičasto sjenilo i izbledala prema pregibu kapka . U unutrašnji kut oka sam stavila sjenilo boje lavande a ispod obrva bijelo sjenilo . Na to sam stavila tuš i maskaru i to je to :)) Nadam se da vam se svidjelo .



2 komentara:

  1. Prekrasan je *_*
    Dali je dio neke kolekcije ili je u slobodnoj prodaji i gdje si ga kupila ?
    =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da ga je kupila kao dio Creamylicious kolekcije od Essence, stoga mislim da je bio limitiran. Ali mislim da slične broncere ima Deborah.

    OdgovoriIzbriši