četvrtak, 29. rujna 2011.

Bourjois Matte Lovely tekući puder

Hej ljepotice,

evo mene sa još jednom recenzijom tekućeg pudera. U komentarima sam vidjela da je jedna čitateljica pitala za svijetle pudere, pa vam ja predstavljam Bourjois Matte Lovely.


Nažalost nisam uspjela naći što Bourjois kaže za ovaj proizvod pa ću vam samo reći svoje mišljenje.
Osobno, ja obožavam Bourjois kozmetiku i ovaj proizvod je jedan u nizu koje obožavam.

Loše strane:
-pakovanje
-gustoća


Pa da pojasnim loše strane, pakiranje je blago rečeno užasno. Moram jako paziti kada koristim jer puder veoma lako iscuri iz tube i ima ga posvuda. Ovaj puder je jako tečan, lako se razljeva.

Dobre strane:
-miris
-izbor boja
-prekrivanje
-matira

Ovaj puder dolazi u 6 boja, ja sam boja 21 i ona je poprilično svijetla. Ovaj puder se mora jako brzo nanjeti jer kada dođe u doticaj s kožom on se na neki način pretvara u prah i ostavlja jedan baršunasti efekt na koži. Kada ga nanesem na kožu, ona izgleda prekrasno. Puder ima srednje-jako prekrivanje, ja osobno ne trebam koristiti korektor uz njega, eventualno preko njega prijeđem s puderom u prahu. Jedino što se meni ne sviđa kod tog pudera je nanošenje. Njega se doslovno mora odmah početi nanositi jer inače ko da se priljepi za kožu i onda ne mogu ništa s njim, nekako u dodiru s kožom on se pretvara u prah. Ovaj puder odlično prekriva i matira kožu,ali se teško nanosi.



2 komentara:

  1. Jel nam mozes objasniti kako da je izbor boja i u dobrim i u losim stranama? :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, oprosti. Krivo sam napisala! Pod dobrim stranama je!

    OdgovoriIzbriši