subota, 24. rujna 2011.

Essence Multicolour Blush

Pozdrav cure,
ne znam što mi se događa danas ovo mi je već treći post i baš sam puna energije za pisanje! Donosim vam recenziju Essence Multicolour Blusha koji je jedan od mojih dnevnih proizvoda i oduševljena sam s njim pa ako vas zanima nešto o njemu nastavite čitati!



Oni kažu :
  • multifunkcionalno kompaktno rumenilo
  • licu pruža blistavost i sjaj
  • rumenilo čini pet skladnih nijansi
  • dostupno u 1 kombinaciji nijansi

 Što ja kažem:

Odmah ću istaknuti lošu stranu ovoga rumenila: LIMITIRANO IZDANJE! Premda Essence ima Multicolour blush u svojoj stalnoj ponudi nije ni do koljena ovom izdanju koje je bilo dio Crazy About Colour kolekcije. Ove boje su multifunkcionalne jer ih ponekad osim kao rumenilo koristim kao highlighter, sjenilo ili nešto treće. Rumenilo nije napadno i licu daje prekrasan sjaj i čini kožu blistavom.  Ponekad koristim samo laganije nijasne, ponekad jače ovisno o looku. Ovo rumenilo nije praškasto i ne trusi kad ga se nanosi. Lako se nanosi i blenda. Postojano je i traje cijeli dan. Cijena ovoga rumenila je bila 23,90 kn i mogu reći da mi je ovo jedan od najdražih rumenila. 5/5!









Nema komentara:

Objavi komentar