subota, 10. rujna 2011.

Lea Michele Navy Blue

Ova slika me inspirirala za slijedeći look. Ovo je look koji je nosila Lea Michele na crvenom tepihu, meni se svidio jer je sexy i savršen za izlaske u grad :D Ako želite saznati kako postišći ovaj look nastavite čitati.

This photo inspired me for my next look. This look was worn by Lea Michele, I really liked her make-up because it's sexy and perfect for going out. :D If you want to find out how to recreate this look, keep on reading.


Prvo nanesemo bazu za oči, pa zatim plavu olovku blizu linije trepavica, zatim preko toga nanesemo sivo sjenilo.
First we apply an eyeprimer and blend that well into the skin, then we apply a blue eyepencil near the lashline, on the top of it all we apply grey eyeshadow.





2. Zatim to sve dobro blendamo, a boju nanesemo i na donji kapak.

Then we blend all toghether and apply the color on the lower lid.


3. Nakon toga na vanjski kut nanesemo tamno plavo sjenilo i blendamo ga.

Then on the outer edge we apply a dark blue shade and blend it.




 I to je to! Nadam se da vam se sviđa!

That's it! I hope you like it!

Nema komentara:

Objavi komentar