utorak, 16. kolovoza 2011.

Princess Blair

Ovo je soft look inspiriran Blair Waldorf i njenom prljavoružičastom haljinom s srebrnim i gliterom koja mi se jako svidjela .

Ovaj look vas čini poput princeze , i idealan je za vjenčanje i ostale svečane evente .
Prvo sam na kapak stavila bazu i do pregiba kapka sam nanijela prljavoružičasto sjenilo .
Na pregib kapka sam stavila tamnomljubičasto sjenilo i to sam dobro izblendala .

Na vanjski kut oka sam stavila srebrno sjenilo i to sam izblendala prema pregibu . U unutanjem kutu uka sam stavila isto srebrno sjenilo .

Ispod oka sam stavila prljavoružičasto sjenilo .

Ispod obrva sam stavila svijetlo krem sjenilo s glitterima . A ispod oka sam stavila masnu olovku koju sam podebljala prema vanjskom dijelu oka .

Tu olovku sam dobro izblendala jer radim soft look i ne želim oštre linije .
Na gornju liniju trepavica sam stavila nježno ljubičastu olovku .

Na waterline sam stavila svijetlo ružičastu olovku koje je pomalo suha jer nisam željela da se ta linija previe istakne , a na trepavica sam stavila 2 sloja maskare .


Na usne sam stavila balzam za usne s okusom višnje koji ostavlja lagani crveni trag .





A na to sam stavila svijetlo ružičasto sjajilo i to je to :) . Nadam se da vam se svidio ovaj princess look :)

Nema komentara:

Objavi komentar