nedjelja, 7. kolovoza 2011.

Blue Fantasy





Upravo sam se vratila s mora, i od tud inspiracija za ovaj look. Tamo gdje ja ljetujem more je prekrasne plave boje koje se preljevaju iz svijetle do tamne plave. Željela sam uloviti taj komadić prirodne ljepote na svojim očima pa evo kako je to ispalo. Ovo mi jedan od najdražih lookova, volim ga nositi kada idem van jer je mističan i zavodljiv :)





1. Preko cijelog oka nanesemo bazu ( Ja sam koristila Essence You Rock!) i zatim nanesemo plavo sjenilo (
Manhattan Duo Magic Eyeshadow u Sky Blue). To lagano izblendamo.








2. Nakon toga sam dodala svijetlo plavo sjenilo na unutarnji kut, a preko plavog sam nanjela purpurnu nijansu sjenila da bi produbila boju. U pregib sam zatim dodala tamno plavo sjenilo ( Essence Quatro paleta) i sve dobro izblendala.






3. Stavimo maskaru i nanesemo tuš (može i bez).




Nadam se da vam se sviđa :)

Nema komentara:

Objavi komentar