srijeda, 31. kolovoza 2011.

DIY- Piling za lice

Moja koža je masna, i po tome jako problematična. Bilo je trenutaka kada je izgledala užasno, prištić na prištiću i nije bilo pilinga, maske, gela iz drogerije a da ga ja nisam probala u nadi da će mi pomoći da dobijem čisto lice. Nažalost, ništa mi nije pomoglo. A onda sam otkrila ovo malo čudo koje mi je pomoglo u punom smislu riječi, smanjili su se prištići, crvenilo, miteseri i sjaj kože(masni trag). Prije nego što vam pokažem kako napraviti željela bih reći da ovaj recept je u potpunosti nadogradiv, sigurna sam da u vašoj kući imate puno sastojaka koje možete iskoristiti za čišćenje lica, proguglajte sastojke, istražujte i otkrijte formulu koja će najbolje odgovarati vašoj koži! Neki od sastojaka koje možete koristiti su: šećer, sol, mlijeko, maslinovo ulje, med, menta, kakao, kava, cimet, limun, jogurt, krastavci... Opcije su beskonačne, a uz to uštedite si puno novca! Evo kako ja radim svoj unikatni piling za lice! :D

1. Prvo na dno stavim maslinovo ulje (djeluje kao anti-oksidans i prirodno dubinski vlaži kožu, i daje joj nevjerojatan sjaj, a i štiti kožu od starenja ).


2. Zatim u to stavim mlijeko. Mlijeko su koristile Egipćanke koje su imale prekrasnu kožu :), a uz to mlijeko je antiupalno sredstvo koje će umiriti kožu.




3. U to stavimo zrnca kave i malo kakaa. I sve zajedno promješamo. Kava uklanja akne i učvršćuje kožu, a kakao obnavlja i jača kožu jer je bogat vitaminima :D!





4. Za kraj sam dodala mješavinu soli i šećera koji će koristiti za piling, ako želite malo grublji piling stavite više soli. Posula sam malo cimeta i sve dobro smješala. I to je to, pretočila sam to u bočicu i spremno je za uporabu! Nadam se da ste naučili ponešto i da ćete probati napraviti svoje recepte.



















Želite li još DIY postova? Što kažete na masku od meda ili možda kako napraviti svoje sjajilo! Napišite u komentarima!

Broj komentara: 5:

  1. ovaj članak je pravo osvježenje i definitivno lajk za više ovakvih članaka..ja imam čisto lice samo na nosu mitesere i masnu T-zonu pa sam kupila Lush sapun za to i ima neke male čestice tako da služi kao piling,,,ovi domaći pilinzi su odlični,prije par dana nisam imala piling za tijelo i smiješala sam maslinovo ulje i smeđi šečer , koža mi nikada nije bila mekša

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ti se sviđa! Istina, meni koža nikada nije bila mekša i čišća :) Razmišljala sam o tome da napravim članak o DIY sjajilo ili maska za lice. Da li bi to voljela čitati? Petra

    OdgovoriIzbriši
  3. ma naravno,već sam u komentaru iznad napisala da definitivno više ovakvih članaka i bilo bi mi super da napravite članak o mjesečnim favoritima i recenzije...

    OdgovoriIzbriši
  4. slažem se, može više ovakvih stvari! odlično! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi je drago čuti vaša mišljenja! Petra

    OdgovoriIzbriši