ponedjeljak, 29. kolovoza 2011.

christina aguilera burlesque

Jako mi se svidio make up C.A koji je nosila u filmu Burlesque pa sam ga odlučila rekreirati .

Mogi glitteri se nazalost nisu dobro vidjeli pod svijetlom fotoaparata ali nema veze i nadam se da ćete uživati .
Prvo sam na pregib oka stavila sivo sjenilo koje sam dobro izblendala i stavila svijetlo rozo krem sjenilo na cijeli kapak i blendala sa sivim . Na to sam stavila glitter .

Gornju liniju trepavica sam obrubila tankom linijom eyelinera i izvukla liniju prema van a na waterline sam stavila crnu olovku .


Bijelim sjenilom sam povukla liniju prema van na donjoj liniji trepavica.
Ispod bijelog sjenila sam povukla treću crtu eyelinerom i spojila na sredini donjih trepavica .


Nakon toga sam stavila maskaru i to je to :) .





Nema komentara:

Objavi komentar