ponedjeljak, 1. kolovoza 2011.

Powepuff make up

Ovaj make up je inspiriran s buttercup , bubbles i blossom . 3 powerpuff girls , s 3 različite boje i karaktera .

Bubbles :
Prvo sam na kapak stavila bazu i na pregib  kapka sam stavila svijetlo plavo sjenilo .

Zatim sam preko cijelog kapka stavila zlatno sjenilo .
Na gornji i donji kapak sam stavila tuš i 2 sloja maskare .




Blossom :

Na cijeli kapak i ispod oka sam stavila svijetlo rozo sjenilo.

Na pregib kapka sam stavila hot pink sjenilo a prijelaz sam lagano izblendala brončanim sjenilom.

Na gornji kapak sam stavila linju tušem a ispod oka sam stavila male točkice tuša kako bi samo lagano naglasila donje trepavice. Nakon toga sam stavila 2 sloja maskare.




Buttercup :

Na cijeli kapak sam stavila intenzivno zeleno sjenilo , a na pregibu sam ga izblendala sa svijetlo zelenim sjenilom. Na gornju liniju trepavica sam stavila tuš koji je bio malo drskiji nego kod ostala dva looka , "wing" je bio više.

Ispod oka sam stavila zeleno sjenilo , i na to manju liniju sa crnim sjenilom .

Nema komentara:

Objavi komentar