subota, 15. listopada 2011.

Fairy Flower Mask,Creative Makeup







- Razmišljala sam što bih ove godina mogla biti,isprobavala razne make up-ove jer je to najbitniji dio kositma. :)
 

- Nažalost nisam snimala postupak ovog make up-a.

- Ovo se inače radi bojama za lice,ali ja sam ovaj put pokušala s sjenilom.





Bijelom olovkom za oči sam ocrtala oblik za kojeg sam se odlučila. u mom slučaju su to bila dva cvijeta.
U unutrašnji dio sam stavila primer.Zatim sam ponovno uzela bijelu olovku i nacrtala male listiće i unutar njih isto stavila primer.U prvi cvijet sam ispunila ladanom rozom bojom,a drugi nebo plavom.Ne želite odmah staviti jake boje jer ce vam kasnije biti teže napravit 3D cvijet.

Nakon što sam ispunila oba cvijeta, uzela sam neonsko rozu i obrubila vanjski dio rozog cvijeta, isti postupak sam ponovila s plavom na drugom cvijetu.Lagano sam izblendala,ali ne previše,jer se obrub mora vidjeti.


Na kapak i ispod kapka sam stavila bijelo sjenilo, lagano sam ga izblendala u obliku križa,tako da dobimo puno realniji izgled latica. Preko tog bijelog sjenila sam stavila žutu boju ( koja se na slikama ne vidi baš dobro. :(  ) i izblendala isto u obliku križa,ali toliko da bijela ostane vidljiva.Na kraju sam ispunila listiće zelenom bojom i napravila žilice s tamnijom zelenom, s kojom sam i obrubila listiće.I to je to. :)

Nema komentara:

Objavi komentar