subota, 22. listopada 2011.

Recenzija- Essence I Love Extreme maskara

 Pozdrav cure,

evo mene natrag! Znam da me dugo nije bilo, ali evo vraćam se s jednim super proizvodom!
Prije nekih dva tjedna sam kupila ovu  maskaru i nakon 2 tjedna "testiranja" odlučila sam napisati recenziju, jer ova maskara to zaslužuje!
Ova maskara predstavljena je kao Essenceov novitet. Kada sam je prvi put vidjela ne mogu reći da me baš  z ainteresirala, ali sam je svejedno kupila. Pakiranje je lijepo, crno sa rozim slovima. Proizvoda ima 12 ml, što je veliki plus! Cijena je nekih 22-23 kune, ovisi gdje kupujete. Znači, moje trepavice su inače (ne znam zašto su ovakve na slici) uvinute, ali ne baš duge. Za mene je kod maskara najvažnije da mi daju dužinu, a ne toliko gustoću. Volim kada su trepavice razdvojene i dugačke.Inače sam navikla koristiti uska i malene četkice stoga mi je s ovom bio malo problem prvih par dana, ali nakon toga sam se privikla. Četkice ove maskare je stvarno velika i mora se paziti kada se nanosi jer se vrlo lako zamacka kapak. Maskara je po mom ukusu i jedan sloj mi je dovoljan za dnevnik look, a za večernji se lako dogradi drugim slojem. Dovoljno je crna. Maskara super razdvaja trepavice, produžuje ih. Ova maskara je odlična zamjena za Diorshow maskaru!


Nema komentara:

Objavi komentar