srijeda, 12. listopada 2011.

Bigger eyes *_*

Ako imate male oči i želite ih "otvoriti" i vizualno učiniti većima ovo je pravi tutorijal za vas ;)
Koristila sam : essence stay primer
                       essence 100% splash proof maskara
                       essence maximum definition maskare
                       uvijač za trepavice
                       essence long lasting eyepencil black fever
                       maybeline liliac paleta sjenila ( bijelo i svijetlo rozo )

Prvo sam na cijeli kapak stavila primer

Zatim sam na kapkat stavila svijetlo rozo sjenilo a ispod obrva i u unutarnjem kutu oka bijelo sjenilo .

Na waterline sam stavila bijelo sjenilo (možete i bijelu olovku! ) a u kut oka sam stavila crnu olovku i izblendala wing prema van , crna olovka će učiniti vaše oči širima a bijela većima .

Zatim sam stavila maximum definition maskaru , samo jedan sloj da mi razdvoj i podigne trepavice .

Nakon toha sam stavila 100% spalsh up maskaru ali samo na trepavice u vanjskom kutu oka . To također pomaže da vaše oči izgledaju veće .





Nema komentara:

Objavi komentar