srijeda, 29. lipnja 2011.

Smokey-cat eyes ^^

Ovo je sexy look predviđen za večernje izlaske , ali u "blažoj" varijanti se može nositi i po danu .
Koristila sam ovu paletu i označila redom brojeve sjenila koje sam koristila .
Za početak sam na oči stavila bazu za sjenila i sjenilo 1 sam nanijela preko cijelog kapka a u unutarnji kut oka i ispod obrva sjenilo broj 2 .
Zatim sam na pregib kapka stavila smeđe sjenilo - 2 .
Nakon toga sam tamnijie sjenilo 3 stavila uz kraj ruba trepvica i nastavila prema obrvama, a zatim prema pregibu kapka i sve sam izblendala .
Nakon toga sam stavila tuš radeći tanku liniju iz unutarnjeg kuta oka koju sam postepeno podebljavala kako sam preko trepavica dolazila do vanjeskog kuta oka . Zatim sam produžila liniju koja je išla od vanjskog kuta oka prema trepavicama .
Zatim sam gel eye-linerom napravila linuju ispod oka koja je išla od srednjeg dijela oka gdje je bila najtanja linija koja se potupno podebljavala prema vanjskom kutu oka . Nakon toga sam stavila 2 sloja maskare.

Na lice sam stavila tekući puder a na usne prozirno sjajilo .

I na kraju dobivate sexy smokey eyes cat-woman inspired look :)

1 komentar: