četvrtak, 30. lipnja 2011.

Selena Gomez I love you like a love song inspiriran look

Kao što i u naslovu piše, ovaj look inspiriran je novim spotom Selene Gomez- I love you like a love song.



Mislim da je ovo savršen make-up za ljetni izlazak. Ne znam koliko možete vidjeti njezin make-up na ovoj slici, stoga vam preporučam da pogledate spot :) Ovo je ljubičasto-crni smokey eyes pa ako vam se sviđa evo kako ga rekreirati.

Proizvodi koje sam ja koristila:




Avon  8 in 1! palette- Smokey eyes
Bourjois crno sjenilo
Essence eyeshadow base
Essence Stays on and on and on maskara
Lancome- Hypnose drama maskara
Essence Black Mania tekući tuš
Essence bijela olovka
Bourjois ljubičasta olovka- Violet rose
Avon srebrno-crna olovka
Essence ruž-almost  famous


1. Na oko prvo nanesemo bazu i utapkamo je u oko. Nakon toga u untarnji kut oka nanesemo prvo bijelu olovku, koju zatim lagano razmažemo i preko koje nanesemo srebrnu olovku da bi srebrno sjenilo došlo do izražaja.







2. Preko kapka nanesemo ljubičasto sjenilo i lagano izblendamo prema obrvama, sjenilo neka ide preko pregiba jer želimo da se vidi izvan crnoga.





3. Preko ljubičastog sjenila nanjela sam ljubičastu olovku preko koje sam ponovo nanjela isto sjenilo da bi intezitet sjenila bio što jači. I to sve zajedno obavezno izblendati!


4. Zatim na prazninu između trepavica i pregiba nanesemo crno sjenilo koje dobro izblendamo. Na kraju oči završimo sa tekućim tušem i maskarom.







5. Na ostatak lica sam nanjela puder i malo broncera, a na usne crveni ruž. I look je gotov :)



 Nadam se da vam se sviđa :)

Nema komentara:

Objavi komentar