utorak, 3. siječnja 2012.

Make up koji dugo traje,ima bezbroj prednosti,jednostavan je?.......Naglašavanje prirodne ljepote!!

No make up make up je minimalističke količine šminke  pomoću koje naglašavate i ističete vrline svoga lica, i skrivate mane ili eventualne nedostatke.
Za svoj No make up make up look koristim samo tri stvar :
-puder (ako mi je lice koma i puno ranica) / tonirana krema (ako je čisto,bez podočnjaka i crvenila)
NEKAD ČAK I BEZ KREME ILI PUDERA!!
-set za obrve : koristim tamnije boju jer mi je kosa crne boje a lice svijetlije,pa time istaknem svoje obrve ako ništa drugo. TUTORIAL O OBRVAMA USKORO! :)
-crveni ruž/labello- kao prvo, crveni ruž ne stavljam u količinama kao dok idem van ili slično, Lagano tapkam po usnama dok ne dobiju maloo boje,koja izgleda prirodno. Važno mi je da taj ruž ne isušuje usne,jer kao što sam rekla za kožu i usne mi pucaju i jako su suhe!                          

Naravno,još možete dodati :
maskaru (preporučam tamno smeđu,izgleda prirodnije ali svejedno povečava volumen i gustoću trepavica),
bronzner (ako želite zagrijati lice,konturirati ili pak unesti svježine u svoj ten! )
smeđu/sivu olovku (razmazati aplikatorom,za prirodniji look, ne preporučam sivu,vidi se da nije prirodno)
highlighter (kada ste na poslu,u žurbi,dovoljno je da nanesete malo highlightera na kosti lica,i vec cete izgledati svježije)

Nema komentara:

Objavi komentar