petak, 30. prosinca 2011.

O koži i puderima

Bok cure!

Imam velikih problema s kožom. Suha je i imam bezbroj ranica na licu.Nikada nisam mogla stavljati niti korektor,puder ni išta drugo na kožu.Od raznih krema bi dobila odmah reakciju,ništa mi nije odgovaralo.



Vidjela sam u Bipi RIMMEL LONDON puder,i odčučila ga probati! Bio je oko 50 kn,relativno jeftino.
Ima 5 nijansi.Ja sam uzela najsvijetliju (Ivory 100). Došla sam doma,odmah ga isprobala,ostavila na koži 1-2 h,i skužila da mi odgovara! Bila sam skroz iznenađena! Nema jako prekrivanje (jedini nedostatak),kontrolira sjaj,ne izgleda umjetno,osvježa mi kožu i daje neku vlažnost i elastičnost mojoj koži pošto sadrži i kamilicu i krastavac!
Definitivno preporučam svima s osjetljivom,suhom i prevrtljivom kožom!



NIVEA

Još jedan puder koji mi odgovara je Nivein Extream Resist 24 h Hold long lasting foundation.Savršena je,Nju stavljam samo ponekad na obraze,hrani mi kožu,ne isušuje,daje neku mekoću i finoću koži.Također preporučam onima s problematičnom kožoom! :)


Nema komentara:

Objavi komentar