ponedjeljak, 12. prosinca 2011.

Bourjois Delice de Poudre! čokolada!

 Pozdrav cure,
danas ću vas upoznati sa jednim od mojih "vječnih" favorita. Ovaj proizvod je dio moje svakodnevne rutine, a nadam se da će se i vama svidjeti!




Inače sam veliki fan Bourjois kolekcije i dugo sam željela svoju čokoladicu. Uvijek kada bi došla u DM ili Bipu odmah bi išla probati kakav je i svaki put sam ga put htjela kupiti, ali tada je košta 100 i nešto kuna i to mi je bilo puno, ali jednog sretnog dana Bipa je spustila njegovu cijenu na 50 kuna i ovaj mališan je postao moj!



Oduševljena sam s njim i ne mogu zamisliti svoju dnevnu rutinu bez njega. Proizvod je kvalitetan i pakiranje je super. Ono što se meni inače sviđa kod Bourjois kozmetike je njen božanstven miris. Miris ovoga proizvoda je lagan, a nekako istovremeno sexy. Super se blenda, ali ovo nije mat broncer, znači u sebi sadrži i šljokice što meni odgovara. Po ljeti savršeno istakne preplanulu put, ali ga ja koristim također i u zimi. Po zimi jedino treba paziti jer se lako može pretjerati i onda izgleda neprirodno.Dugo traje, ja ga imam već godinu dana i nisam još dotakla "dno". Mislim da nemam šta puno reći o ovom proizvod jer je on jednostavno savršen.


Petra

Nema komentara:

Objavi komentar