subota, 24. rujna 2011.

Rimmel Stay Matte tekući puder

Hej ljepotice,


u ovom postu ću recenzirati Rimmelov Stay Matte tekući puder. Ovu recenziju je zatražila naša čitateljica Eleonora  i ja joj na tome zahvaljujem, ali da ne duljim evo recenzije.

 Ovo je što oni kažu za puder:
  • tekući puder koji pomaže u borbi protiv masnog sjaja kože
  • s matirajućim efektom, do 12 h
  • pruža svježinu
  • omogućava potpuno prekrivanje nepravilnosti
  • pogodan i za osjetljivu kožu
  • dostupan u 5 nijansi
 Ono šta ja kažem:
Znači priča ide otprilike ovako, ulazim u drogeriju i vidim sniženje na Rimmel kozmetiku(smrt za moj novčanik) i naravno prvo mi je za oko zapeo ovaj mališan, mislim da sam ga platila 30 kn na sniženju.
Pošto je bila zima uzela sam nijansu 100 Ivory, što je ujedno i najsvijetlija nijansa. Znam da puno cura ima problema s nalaženjem dovoljno svijetle pologe pa predlažem da pogledate ovu jer je zaista jedna od najsvijetlijih koje sam ja našla. Ono što me dodatno privuklo je to da je namjenjeno za masnu kožu, ja imam dosta problematičnu i masnu kožu i nikako ne uspijevam to riješiti (ima tko kakav savjet :D?), pa reko ajde da probamo i ovaj puder. Oni kažu da matt efekt traje 12 sati, e sad ja ne bih rekla da traje baš tako dugo, ali kada ga ja nosim preko zime on mi traje cijeli dan u školi, a preko ljeta trajanje matt efekta je negdje 2-3 sata, stoga ga se mora popraviti s puderom u kamenu/prahu. Meni pruža zadovoljavajući matt efekt i koža mi izgleda puno glađe, mekše i ljepše i zaista ima taj nekakav osjećaj svježine. E sada ono što je nekima loša strana je prekrivanje, naime ovaj puder nema potpuno prekrivanje nego više srednje, ako imate jako problematičnu kožu s puno akni i puno ožiljaka ili takvih stvari onda ovo nije puder za vas, ovo je više puder ako imate srednje problematičnu kožu ili ako imate čistu i samo želite ujednačiti ten. Mislim da ne biste trebali puno očekivati od ovog pudera na tom području. Meni se svidio jer za razliku od drugih pudera mi ne izaziva prištiće i iritacije, daje mi dovoljno prekrivanja za školu i održava moju kožu (pogotovo t-zonu) matiranom. Ja nakon što nanesem ovaj puder lagano ga fiksiram sa puderom u prahu samo zato što mi to daje dodatni osjećaj sigurnosti. Sve u svemu dobar izbor nijansi, lagan puder, srednje prekrivanje i povoljna cijena moja ocjena je : 4/5. Meni se toliko svidio da imam još i tamniju nijansu za ljeto( razlog zašto ga nema na slikama organizacije je zato jer to spada u moju ljetnu kozmetiku koju držim na posebnom mjestu) i definitivno ću ga kupiti opet.

Ako imate bilokakvih pitanje, samo postavite u komentaru! :D Petra

Broj komentara: 8:

  1. Nisam probala ne znam kako bi lezao na mojim suvim obratima mada mislim da bi odgovatao T-zoni :) Rimel lift&renew imam i on mi je super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam ga baš nedavno kupila, čitala sam neke dobre recenzije i nijansa 100Ivory mi je jedina dovoljno svijeta na našem tržištu osim Healty mix, ali on je suhu kožu tako da 0 bodova. :)
    I mojoj sreći nema kraja, zahvaljujem svim svecima što više ne moram mješat pudere i što sve više ne. Nanesem ga za školu ujutro i sve super, odličan pokrio što je trebo, malo korektora, malo pudera u kamenu i sve pet, ali onda sam u školi pogledala se u ogledalu i imam što vidit, pudera više nema, nego što ga ima na koži. Užasno se skupio na suhim djelovima i jednostavno nestao sa nosa i čela.

    Ispričavam se što sam se toliko raspričala, tek sad vidim :) Možda nekom pomogne.

    Sad kad sam na početku sa puderima, ima li netko prijedlog za svijetal puder :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hmm..vjerojatno ču ga kupiti,jer je sada akcija u Bipi i dođe isto 30 kn,pa da probam,
    Andrea probaj od manhattna tekući puder ali od antibakterijske linije ,mislim da oni imaju jako svijetle nijanse

    OdgovoriIzbriši
  4. @Alexis Moja sestra ima suhu kožu s masnijom t-zonom i zadovoljna je, koža ne izgleda ko da je isušena, ali mislim da imaš testere tog pudera i u mulleru i bipi pa probajm nadam se da će ti odgovarati jer je puder stvarno super :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Andrea.djk Meni se to nije dogodilo, jer ja nemam suhi dijelova, moja sestra ima i kao što sam napisala ona nije imala taj problem. To što kažeš za nijansu je u potpunosti točno, po meni jedna od najboljih svijetlih nijansi. Baš sada pišem recenziju jednog svijetlog pudera pa ti možda to pomogne, objavit ću ju sutra :)

    OdgovoriIzbriši
  6. @Eleonora Nadam se da ti je recenzija pomogla, mislim da se za tu cijenu isplati probati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Cure hvala :) gledala sam taj od Manhattna ali nije bilo svijetlih nijansi u Dm, a u Kozmu tog pudera uopće nema :) Probam ispod stavit Bale Aqua serum pa ću vidit. Kako mi tajpuder nije dobar, a stari koji sam koristila više nemam, ni ne koristim ga, mislim da će to bit najbolje :)

    OdgovoriIzbriši
  8. da li su nijanse odgovarajuce i za devojke neutralnog podtona? :)

    OdgovoriIzbriši